سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]
اس ام اس خنده دار تابستان 92
 
مسیج های جدید عاشقانه تیر 91

رود اشکم که به دریاچه ی غم می ریزد

خوابم از حالت چشم تو به هم می ریزد . . .

.

.

.

این ناز که می کنی خریدن دارد

این دل به هوای تو تپیدن دارد

این قصه شبیه بهترین خاطره ها

هر روز برای من شنیدن دارد . . .

.

.

.

بر خال لبت طواف کردم ای دوست

بر جرم خود اعتراف کردم ای دوست

مردم همه در مسجد شهرند وَ من

در چشم تو اعتکاف کردم ای دوست . . .

.

.

.

و زخم هایم

کاش هرگز خوب نشوند

تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده…

.

.

.

دلم از درد بی دردی گرفته
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از اینهمه غوغا گرفته .

.

.

.

آن مه که هِلال را به تارک بزند
گه گاه برای من پیامک بزند
یک ذرّه شبیه ماه من خواهد شد
خورشید اگر به چهره عینک بزند!

.

.

.

کوتاه ترین کلمه دنیا I

شیرین ترین کلمه دنیا LOVE

عزیزترین شخص دنیا YOU !

.

.

.

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . . .


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/4/8:: 8:56 عصر     |     () نظر